יום חמישי, 23 ביולי 2015

שרביט כוחות על

מוטי העלה רעיון לשרביט - שרביט כוחות על. אמנם לא שורבטתי - אבל החלטתי לקחת אותו לעצמי.

"אם הייתם יכולים לבחור כוח על כלשהו, יכולת על טבעית לבחירתכם
שתהיה רק לכם, משהו דמיוני שיש רק בסרטים או בספרים, מה הייתם מבקשים?"

החלטתי להיענות לאתגר ולנסות לחשוב אלו כוחות על ארצה...

האמת שכוח העל של תעופה - שאצל רבים גורם לתחושת התעלות אצלי הוא גורם לתחושה אחרת - שלא אדבר עליה כאן....

אמנם אני קוראת את ספרה המדהים של רוני גלבפיש "אגם הצללים" שזהו ספר פנטיזה לנוער המתרחש בארץ (מדהים לחשוב על נופי הארץ כמציאות פנטזיה...) שם לגיבורים יש יכולות תעופה – אז למרות שאני מתעופפות קצת בתוך הספר – אני מודעת שבמציאות אני לא אוהבת את זה כלל...

אז אלו כוחות על הייתי רוצה ?

כוח הפותר כל בעיה בצורה הכי מהירה.
כן, אני יודעת שכל דבר וכל בעיה אפשר לפתור - רק צריך לדעת איך
לראות אותה בצורה אחרת, או לחשוב מ'חוץ לקופסה' (הנה באמת חשיבה 'מחוץ לקופסה' הביאה שמצאנו פתרון בתחום הלימודים לילדה...) - אבל לא פעם מגיעים לפתרון אחרי תקופה ארוכה... תקופה שלא פעם מאד מתישה ומרגיזה.
לכן אם היה לי הכח לפתור בעיות בצ'יק אני חושבת שזה היה נהדר....

 הכוח לסדר הכל בשנייה....
נדמה לי שכולנו הלכנו שבי אחרי מרי פופינס והיינו רוצים שרק בכוח המחשבה או רק עם הנפת היד הכל יהיה מסודר.... כל הכביסה בארון מסודרת... כיום יש כל מיני אביזרים שעוזרים לנו לשמור על סדר וארגון – כל פעם יש המצאה חדשה, או רעיון חדש לארגון הבית (ע"ע איקאה...) אבל עדיין היכולת שהכל יעשה בשניות זה באמת דבר מדהים...

 כוח לשלוט בכל השפות...כן אני יודעת היום שעם "הגוגל טרנסלט" אפשר בלי לדעת מילה בשפות זרות להסתדר נהדר בעולם – אבל אם היה לנו את הכוח שברגע שאנחנו שומעים משפט באיזה שפה מייד זה היה מתורגם לשפה שאנחנו מכירים אותה היינו מרגישים הרבה יותר נח והרבה יותר בטוחים...

◄ כוח רפואי -
אני חושבת שאם הייתה לי היכולת לדעת בדיוק מה עובר לי בגוף וכן לדעת איזה תרופה באמת מתאימה הייתי מרגישה באמת הרבה יותר טוב.. כי לא פעם יש תופעה מסויימת שהרופא מאבחן אותה בצורה מסויימת – אבל מתברר בסוף שהטיפול לא מצליח כי הבעיה לגמרי שונה...
הנה כבר כמה שנים השתעלתי בצורה נוראית – הרופאים כמובן נתנו לי טיפול לדרכי נשימה עליונות – אחד הרופאים אף הגדיל ונתן לי אנטיביוטיקה לברונכיט – שבעצם לא הייתה כלל...
אני בטוחה שאם היה איזה כוח/קסם שהיה מראה ישר שאני בעצם לא סובלת מבעייה במערכת 'אף אוזן גרון' והשיעול נגרם בגלל חיידק/טפיל בשם 'הליקובקטור' הנמצא במערכת העיכול – אז מצבי היה יותר טוב... זה גם היה גורם לי להבין שוירוסי הקיץ שלפעמים תוקפים אותי – לא נבעו מתנאי תזונה לא טובים, או שאכלתי במקומות לא טובים – אלא בעצם מאותו טפיל...
ובכלל מי לא רוצה להרגיש טוב ובריא כל הזמן ?


נכון שיש גם טיפולים שיכולים לעזור לבריאות כמו ספורט (שבתקופה מסויימת קצת הזנחתי) – אבל בהחלט לא יזיק שיהיה לי כוח עליון בתחומי בריאות ורפואה.

אני מעבירה את השרביט לכל מי שרוצה – כמו שאני נטלתי אותו – גם אתם מוזמנים לכתוב עליו...

בתקווה שיהיה לכולנו המשך קיץ נעים ושנמשיך בכיף להעביר (במקרה שלי לקחת ) שרביטים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה