יום שלישי, 2 ביוני 2015

ספרי בישול- ספרי אפייה

אחרי שהצגתי לכם את ספרי הבישול שאני אוהבת להשתמש בהם הנה מקבץ ספרי אפייה שאני מאד אוהבת לאפות איתם.







פשטידות / קובי בר
הוצאת מודן

פשטידות היו לדעתי אחד הדברים הראשונים שלמדתי להכין indecision
כפי שציינתי למעלה לא אהבתי כ"כ לטגן - כך שלרוב (למרות שהפשטידה שאני הכי אוהבת היא פשטידת פטריות שמצריכה טיגון בצל עם פטריות...) בהכנת פשטידות אפשר לדלג על חלק הטיגון ולערבב בין כל המרכיבים כדי שתצא פשיטדה טובה.
קובי הביא מבחר עצום של פשטידות שרובם יוצא טוב.
אמנם לא ניסתי את כל המתכונים שבספר - אבל כמעט כולם יצאו מוצלחים. ומה שיצא קצת פחות מוצלח, עם טיפה שדרוג זה גם יוצא נהדר...










עוגות לכל עת / נירה שויאר

הוצאת מודן תש"ם

זה ספר האפייה הראשון שקניתי - לדעתי הוא קיים כמעט בכל בית ☺
אני אישית לא אוהבת לאפות הרבה - לא רק בגלל ענייני שמירת משקל - אלא בעיקר בגלל שבאפייה חייבים להיות מאד מדוייקים (אפילו יותר מאשר בפשטידות) ומזה אני קצת חוששת - אבל עדיין מצאתי בספר המון טיפים לאפיית עוגות וגם מצאתי את מתכון לעוגת השוקולד שאימצתי ואני מכינה אותה מידי פעם - בעיקר בימי הולדת... (אפילו חמותי שיש לה מתכון נהדר לעוגת שוקולד התלהבה ממנה ☺)
יש בספר מבחר עצום של עוגות שחלק עדיין לא עשיתי אבל אני בטוחה שהם יצאו נהדר.











עוגות ב-5 דקות / רות יולס
הוצאת כתר 

האמת שהתלבטתי אם לרכוש את הספר - בכל זאת יש לי את הספר של נירה שויאר אז למה אני צריכה עוד ספר אפייה ? אבל הספר 'קרץ' לי בחנות הספרים באוניברסיטה ולאחר התלבטות (הוא היה במבצע שם במשך תקופה די ארוכה) החלטתי ששווה כן לרכוש אותו ואני ממש לא מצטערת - כי שם מצאתי מתכון מתאים לעוגות ללא אפייה (המתכונים שהיו לי הכילו ביצים חיות והחלטתי להעדיף לא להשתמש במתכון כזה) וכן עוגות שזיפים. 
ההוראות של המתכונים בספר כתובות בעיני בצורה מאד ברורה. המתכונים גם לא מצריכים המון עבודה - כאמור הם עוגות שההכנה שלהם מהירה (וזה בהחלט מתאים לי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה