יום שלישי, 2 ביוני 2015

ספרי בישול לילדים


ספרי בישול לילדים הם לא רק לילדים אלא גם לנו - הם מאד עזרו לי בהתחלה, אמנם ידעתי לבשל - אבל תמיד הייתי חייבת לדעת את הכמות המדוייקת של המצרכים.






ילדים מבשלים / רות סירקיס

(הדפסה משנת 2002)

יש לי בבית עוד כמה ספרים של רותי סירקיס (כמו מהמטבח באהבה ועוד) ואת הספר הזה כלל לא חשבתי לרכוש בהתחלה, אבל כשראיתי את הספר בחנות הספרים שבבר אילן החלטתי ששווה לי לרכוש אותו - בהתחלה חשבתי שהוא יהיה ספר שאשתמש בו עם הילדה - אבל כשעברתי על המתכונים שבו הבנתי שהוא יכול להיות גם ספר בישול בשבילי.
פתאום גילתי כל מיני מתכונים שידעתי איך עושים אותם פחות או יותר - כתובים בספר בצורה מסודרת. ומתכונים שלא עשיתי בתור ילדה (כילדה מאד פחדתי מהטיגון ולכן אולי חוץ מחביתה לא טיגנתי שום דבר - כך שמהספר הזה למדתי איך לעשות מחבתיות ועוד....)







פיצה פיתה / דנית סלומון

הוצאת קוראים

את הספר הזה חשבתי בהתחלה לא לקנות - אבל כשהצצתי בו (ביחוד שהוא במחיר מבצע ממש משתלם) החלטתי שלמרות שיש לנו בבית מבחר יפה של ספרי בישול הוא ספר שנוכל להשתמש בו לא מעט.
בעיני הספר הזה גם הוא הרבה יותר טוב מ'ילדים מבשלים' - ההוראות שדנית כותבת מאד ברורות וגם ההסברים והטיפים שלה נהדרים הן לבשלן מתחיל וגם למי שמבין בבישול ורוצה להתנסות בדברים שהוא פחות בקיא בהם (כמו למשל חביתה ספרדית ועוד....)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה