יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

על נציגי שירות הלקוחות


הסיפור שתיארתי עם אנשי המכירות של אורנג' הוא כלום ממה שקרה לי עם שירות הלקוחות שלהם ופקידים אחרים שגרמו למה שקרה...

וכמה חשוב תמיד לעקוב אחרי המחירים והשינויים שיש בתוכניות.... (גם בחברות הכבלים והלווין תמיד מנסים לחלוב מאיתנו הלקוחות כספים :-()

לפני כמה שנים במעבר למכשיר חדש שכחו לעדכן את הנתונים שלי – כך שבמשך תקופה די ארוכה לא קיבלתי את ההנחה שהגיעה לי. (הייתי אמורה לקבל הנחה של 90%-100% ל-2 מספרי טלפון...) כל פעם כשהתקשרתי לאורנג' - כי התשלום נראה לי גבוה מידי... (גבו ממני כל חודש בערך 100 ₪ יותר :-0) הנציגים אמרו שהכל מעודכן – ושהתשלום הוא בטח משימוש באינטרנט (וזה היה כמובן שטויות – המחיר לאינטרנט באותם ימים גם כן לא היה כ"כ גבוה כמו שהנציגים טענו...)

בכל שיחה אני שואלת את הנציג או הנציגה "אני מחוברת למס` זה או אחר באורנג` משפחה.." והנציגה עונה שכן אני מחוברת אליהם (כאמור הייתי מחוברת ל2 מס` בהם קיבלתי הנחה בין 90% ל100%...)
עד שפתאום אחרי קרוב לשנתיים הנציגה אומרת רגע ועונה `סליחה המס` הראשון שאמרת בכלל לא מחובר אליך...` (וזה היה המספר של בעלי שאני מדברת איתו לא מעט :-0) אז כמעט עליתי על בריקדות.... הרי איך יותר משנתיים הם עונים בצורה כזאת מבלי (כנראה) לבדוק אלו מס` כלולים לי בחבילה :-0

בסוף כשישבתי נציגה בנקודת השירות כדי לטפל באיזה עניין התברר שבאמת אני  לא מקבלת את ההנחה. הנציגה, אף הוסיפה ואמרה שלפי הרישום שלה אני בכלל ביטלתי את ההנחה :-0 (דבר שאני כמובן לא ביקשתי כלל...)

מאז ועד שנכנסתי לאורנג' עסקי (הוזיל לי את העלויות... וסה"כ הסיפור המוזר עם הפקיד שרצה לעשות לי שדרוג גרם לכך שהכניסו אותי לטלפון העסקי די מהר...) כל כמה חודשים הייתי מגיעה לאורנג' בכדי לראות שהם לא מסבנים אותי בחבילות שלהם (הגעתי לשם כדי לבצע תיקון או דברים אחרים למכשיר ובאותה הזדמנות גם בדקתי את החבילה...)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה