יום שישי, 15 באוקטובר 2010

על שדרוגים ואנשי מכירות

הסיפור קרה בערך לפני כשנה מכשיר הסוללר שלי התחיל לחרוק, ומסרתי את המכשיר לתיקון בעקבות כך שהמקשים בקושי פעלו.

כשמסרתי את המכשיר הציעו לי לקבל את המכשיר חזרה מהתיקון בתחנה קטנה היותר קרובה למקום מגורי והסכמתי לשירות הזה.


אז לא חשבתי שיש חסרון מסוים בתחנת שירות קטנה.

כאשר באתי לשחרר את המכשיר ולראות אם הוא עוד פועל, במקום לקבל אותו ישר ללא שום שאלות נציג החברה התחיל להציע לי לחשוב אם לא כדאי לי לשדרג את המכשיר ואת התוכנית.

הבהרתי לו שיש בעיה בשדרוג/שינוי התוכנית כי אני מחוברת לתוכנית מיוחדת של החברה  (משהו שמשלב בין תוכנית משפחתית לתוכנית עסקית של אורנג'.)
אותו נציג טען
שאין בעיה ואני יכולה לשדרג את התוכנית ולקבל מכשיר טיפה יותר מתקדם - לא ממש 'דור 3' אבל יותר טוב ממה שהיה לי... אני עצמי לא מתה על מכשירים מתקדמים כך שלאחר התלבטות (הגעתי למקום אחרי יום עבודה קצת עייפה...) אחרי שיחה עם בעלי החלטתי ששווה ללכת על זה.

בסוף התהליך שארך כמה שארך הזכרתי לנציג שהוא צריך לדאוג לי לקבל את ההנחה שהייתה לי לגבי 2 מספרי טלפון. אני מציגה את המספרים והוא עונה: "זה בלתי אפשרי...." אני מתחילה להיות המומה ומזכירה לו שבתחילת התהליך כששאלתי אם אני אקבל את ההנחה שהייתה לי  הוא ענה שברור ואפילו לא תשלמי בכלל על אותם מספרים.

אחרי שהזכרתי לו את מה שהבטיח הוא מציין שהוא לא יכול כי הם קשורים לתוכנית אחרת... התלבטתי אם לצחוק או לבכות (הרי אני יודעת את ה'סיבוכיאדה' הזאת ולפני תחילת השדרוג ציינתי בפניו אבל הוא המשיך שלא תהיה לי בעיה לקבל את ההנחה...)

ביקשתי ממנו לציין את המס' עליהם אני אמורה לקבל הנחה. הוא מסתכל במחשב ואומר 'אה.. יש לך אפשרות לקבל הנחה ל4 מס' כרגע יש לך רק שניים...' אני שוב שואלת ומבקשת לברר מה המספרים והוא מקריא לי מספר שבכלל לא מוכר לי :-0 אני תוהה ביני לבין עצמי ונזכרת שהמכשיר עצמו הוא על מס' אחר (שאני עצמי לא זוכרת ;-)  ) ואולי זה המספר.
הנציג עצמו ממשיך ומקריא לי את המספר השני. המספר ממש מוכר לי... ואני מנסה לזכור מאיפה ואז שמה לב שזה מספר הפלפון שלי :-0  

מהון להון אני מתחילה להבין שבתוכנית שהוא הציע לי בעצם אני הופכת להיות כביכול בעלת התוכנית ואני יכולה לצרף עוד מכשירים. כלומר לגמרי שונה ממה שהנציג תיאר בפני.

כל כך כעסתי על אותו נציג שכל הזמן טען 'מה את רוצה... אני רק רוצה את טובתך (ברור הרי שהוא 'רוצה את טובת הכיס הפרטי שלו...') באותה שנייה (כשאני כבר לחוצה להמשיך הלאה בסידורים...) ביקשתי מהנציג לבטל את התוכנית ולהחזיר לי את התוכנית שהיתה לי. דאגתי גם שהנציג לא יעשה שום שינוי בתוכנית (אני כבר מכירה את זה שברגע שנציג משנה תוכנית הם 'שוכחים' להשאיר את כל הנתונים שהיו קודם וכבר 'תרמתי' בעבר לאורנג' סכום נכבד בעבר בגלל זה - נכון שהכסף הוחזר לנו אבל צריך תמיד לשים לב...) וכשהוא סיים לקחתי את המכשיר ולמדתי לקח חשוב שעדיף לי אישית לגשת לסניף המרכזי שאולי טיפה מרוחק - אבל כל נציג מטפל בנושא שלו ואין רק נציג אחד (או שניים) שמטפל בכ- ל הענינים...


ובכלל, את זה גם ידעתי קודם..., שדרוגים הם לא בהכרח דבר שווה. ראו למשל את מה שקרה בשדרוג שהיה לאייפון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה