יום חמישי, 2 במאי 2019

אפר ואבק - יהודה פוליקר

כשהבוקר שמעתי את השיר 'אפק ואבק' נזכרתי בשנה השניה שלי באוניברסיטה. שנת תשמ"ט. 1988-89
למדתי חינוך מיוחד והייתי צריכה להתחיל לעשות עבודה מעשית.
עשיתי אותה בבית ספר בתל אביב - ומאחר ובתחילת שנת הלימודים עדיין לא גרנו במעונות שבאוניברסיטה הייתי מגיעה מבאר-שבע לתל אביב עבור העבודה המעשית. (פעם בשבוע כמדומני...)
באחת הפעמים הצטרפתי לאבא שלי שנסע לתל אביב.
באותה פעם אחרי שסיימתי את העבודה
המעשית הייתי צריכה להמתין כמה שעות לנסיעה. חשבתי מה שווה לי לעשות והחלטתי ללכת לראות אלו סרטים מוצגים בדיזינגוף סנטר.
אחד הסרטים היה 'בגלל המלחמה ההיא'

בחרתי ללכת לסרט הזה. הסרט היה מרתק ומרגש מאד.
הוא ערוך בצורה מאד טובה. אני זוכרת עד היום איך הצטמררתי מהסרט.

בזכות הסרט גם הכרתי את היצירה המדהימה של יהודה פוליקר.

לפני כן הכרתי כמה שירים של בנזין - אבל לא יותר מידי...
ובזכות הסרט הכרתי את התקליט 'אפר ואבק' תקליט מרגש מאד. כל שיר מהתקליט מרגש אותי מאד. (בחרתי כמה שירים, אבל גם האחרים נהדרים...)

אפר ואבק




חלון לים התיכון




כשתגדל




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה