יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

גם אני הצבעתי אתמול


לא אין לי אזרחות אמריקאית :-)

אבל אתמול התקיימו בארץ הבחירות לראשות המפד"ל - הבית היהודי.

אני אישית גדלתי בבית של המפד"ל - אבל כמו כל ילד חשבתי, זה גם היה חלק מהנושאים שדנו אז, שזה ממש כבר לא לעניין להצביע למפלגה... נכון שהמפלגה היא זאת שבאמת תומכת באדם דתי לאומי בכל שלב ושלב בחייו (ובבחירות 1992, כשהמפד"ל נותרה נאמנה לדרכה ולכן נותרה מחוץ לקואלציה, זה אפילו בלט...) אבל נדמה להרבה מהציבור הדתי לאומי שיש עוד נושאים בוערים שהמפלגה לא עוסקת בהם ולכן הרבה מעדיפים לבחור למפלגה אחרת...

דווקא בבחירות 2006 - כשהמפד"ל מבחינתי הייתה ימנית מידי - ואני גם כעסתי על היחס של אנשי הימין על החיילים שפעלו לפי פקודה וחוק (בתקופת ההתנתקות) התפכחתי וראיתי שבעצם (זה גם היה פעם אחד הקמפיינים של התנועה...) אין לי בית אחר...

כאשר התחלתי לבחון כל מיני מצעים של מפלגות אחרות, כמו ה'ירוקים' למשל. פתאום קלטתי דבר מאד מוזר - בכל המצעים והמפלגות היו בעיקר 'דיבורים' - אבל בקושי מעשים... ואילו דווקא נציגי המפד"ל באותה תקופה (כמו זבולון אורלב שבסוף לא נבחר אתמול לראשות המפלגה, וכן הרב יצחק לוי) והם אילו ש'הזיזו הרים' העלו הצעות חוק, כולל אגב חוקים 'ירוקים'... (והמגמה, אגב, נמשכת גם היום...)

באותו שלב ובאותה נקודה הבנתי שבאמת אין לי מה לחפש אצל אחרים, כשיש לי נציגים שעוזרים במגוון נושאים רחב ומגוון...

בתקווה שתהיה מערכת בחירות הוגנת וטובה לכולם !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה