יום שלישי, 21 ביולי 2009

חולצת קייטנה או קונספירציה נגד אימהות....






 התמונה לקוחה מפה

האמת שאולי הקונספירציה הזאת היא גם נגד אבות במידה והם עוזרים בבית...
הגיע ה"חופש הגדול", הילדה בקיטנה, ואני עושה יותר כביסות מאי פעם...

נכון שעכשיו חם יותר ממהלך השנה - אבל עדיין לא נראה לי הגיוני שבמשפחה קטנה נצטרך לעשות כביסה כל יום !!

לא נראה לי הגיוני כשהילדה חוזרת מהקיטנה אנחנו מיד צריכים להכנס ל`כוננות כביסה` כדי שהחולצה תהיה יבשה עד למחרת בבוקר.
האמת שהיו ימים שהצלחתי איכשהו לשכנע שהיא יכולה ללכת עם חולצת טריקו רגילה, אבל יש ימים כמו ימי בריכה שהיא חייבת להשתמש בחולצה הקייטנה (והם כמובן קיבלו רק חולצה אחת...) אז במידה והחולצה הייתה יום קודם בשימוש צריך לכבס אותה - ואם אין מספיק מה לכבס - אז צריך כמובן לחפש מה יש בבית שצריך שטיפה מהירה - טוב שיש עכשיו במכונות הכביסה אפשרות של כביסה קצרה מהירה וגם מזל שהיום אפשר לעשות כביסה קרה (30 מעלות...) לפחות ככה אנחנו מבזבזים פחות חשמל...
וכשהכביסה מוכנה צריך גם לתלות אותה... ואפילו אם תולים את החולצה לא בטוח שהיא בכלל תהיה יבשה ואז כמובן  שצריך להפעיל את מייבש הכביסה.... 

תאמינו לי שבחורף הזה וגם בקודם (שהיה יותר קר...) לא הפעלתי את המייבש כמו שאני מפעילה אותו בשבועות האחרונים... (נראה שהשנה לא נוכל רק להאשים את המזגן בחשבון החשמל הגבוה....)
אז נכון שהקייטנות צריכות שיהיה להם איזה סממן מיוחד - אבל מי אמר שחייבים דווקא חולצה - אפשר לתת לקייטנים למשל כובע... - ובעצם זה נשמע לי דווקא רעיון לא רע... כי הילדים הרבה פעמים לא חובשים כובע - אפילו אם הם נמצאים בפעילות בחוץ... אולי אם יהיה להם כובע של הקייטנה הם ידאגו לחבוש אותו :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה