יום שלישי, 1 ביוני 2010

האהבות שלי


נתנו לנו רעיון לכתוב על נושא ההתמכרויות השונות שיש לנו בתחומים שונים. וכשחשבתי על הנושא והרעיון עלו לי כמה תחומים ודברים שאני 'מכורה' להם. בכותרת קצת התקשיתי לכתוב את המילה התמכרות כי יש לה כידוע קונוטציה שלילית -
לכן העדפתי בכותרת להתייחס להתמכרויות הללו כ'אהבות שלי' ♥

אז בואו נתחיל:

* יש לי 'התמכרות' למילה הכתובה. זה בעצם כולל הרבה, מן הספרים ועד אפילו מחשבים, אינטרנט ועוד.

מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת לקרוא. מאז ומתמיד אני צריכה ספר לידי (והספרים שליד המיטה שלי יכולים להעיד על כך  J  )

כשחשבתי על אהבת המילה הכתובה, שמתי לב שכשאני מבשלת דברים שאני כבר עושה שנים, אני עדיין זקוקה למתכון לידי. בלעדיו אני מרגישה לא פעם שאני  הולכת לאיבוד...

כשבעלי לפעמים מתקשר אלי לעבודה ושואל מה את צריכה למתכון מסויים אני תמיד מסתבכת ולא זוכרת אלו מצרכים צריך למתכון - אפילו שזה מתכון שכמעט כל שבוע עולה על השולחן, אני כאמור תמיד זקוקה למתכון הרשום. (חלק מהמתכונים שעלו בבלוג ויעלו הם לא רק כדי להשוויץ אלא כדי שרשימת המצרכים תהיה מול העיניים שלי..)

* יש לי גם 'התמכרות' לספורט.
אם מישהו היה אומר לי בסוף התיכון שאני אגיד שאני מכורה לספורט הייתי שולחת אותו ישר לבית משוגעים.- בסוף התיכון יצאתי בהצהרה שאני סיימתי עם ספורט. כל כך שנאתי את המקצוע הזה.

כך כשאמי הציעה לי בשעתו,  לפני מלא שנים, ללכת איתה לשיעור ספורט במתנ"ס לידנו מייד סירבתי - אך היא התעקשה והחלטתי ללוות אותה לשיעור. אולי אם אבוא איתה היא תבין שזה לא בשבילי ותשחרר אותי מזה. נכנסתי לאולם והייתי בהלם... לרגע לא הבנתי... מה לא צריך לעשות בשיעור הזה ריצת 200 מ' ? לא צריך לעשות גלגול לפנים, גם לא עמידת ראש ? :-0

שיעור הספורט בחוג היה בערך מה שהייתי עושה בחוגי/שיעורי הפיזיותרפיה. תרגילים לחיזוק/עיצוב שרירים (זה מכונה גם 'חיטוב' אבל בתכלס' העיקר בהם זה עיצוב שרירים..) להפתעתי המדריכה גם אמרה אם קשה אז לא חייבים לעשות את התרגיל בדרך שהיא הדגימה ונתנה דרך יותר קלה.. מה זה ?? לא חייבים לעשות את התרגיל :-0 איפה דבר כזה נשמע בשיעורי הספורט בבית הספר ? :-0 אם מישהו לא יכול לעשות תרגיל לצערי הוא ישר נחשד כמי שמתחמק מהשיעור (וממה שהבנתי, לצערי, זה קיים גם כיום ככה בבתי הספר...)

מאז ועד היום (המון שנים...) אני עושה ספורט בכיף. הולכת פעמיים-שלוש פעמים בשבוע למכון/סטודיו. משתדלת גם בבית לעשות (אם כי בבית זה אחרת...) יתכן ויש תקופות בהם אני לא בחוג ספורט - אבל זה בעיקר כי אני מחפשת חוג טוב ושווה (נפלתי פעם באיזה מתנ"ס בחוג עם מדריכה גרועה - ומאז אני תמיד מחפשת רק חוגים עם מדריכות טובות ושוות.)

* יש לי התמכרות ל'אקטואליה'.
אף פעם לא חשבתי על כך שאני מכורה לאקטואליה - עד ששמתי לב שכאשר קורה מצב, בו קרה משהו ולא שמתי לב לכך אני מרגישה עם עצמי לא טוב...


זה התחיל אצלי בגיל צעיר יחסית. ביולי 1976 שמעתי ברדיו קריאות שמחה וצהלה, לא הבנתי מה קרה והתחלתי להתעניין. הבנתי שצה"ל ביצע פעילות מדהימה והצליח להשיב ארצה חטופים מאוגנדה. די התפלאתי שעד השחרור בכלל לא הייתי מודעת על מה שקרה. באותו זמן התחלתי לעקוב קצת אחרי החדשות ולכן התפלאתי שלא הייתי מודעת על חטיפת המטוס. מאז אני משתדלת לעקוב תמיד אחרי החדשות. תמיד להיות מעודכנת. נכון שיש פעמים שנמאס כבר לשמוע חדשות בגלל 'אובר אקטואליה' אבל לרוב אני תמיד רוצה להיות מעודכנת... וכשקורה מצב בו אני לא מעודכנת במה שקורה אני מרגישה עם עצמי לא נוח. (למשל - רק לפני שבוע לא הייתי מודעת שהתרגיל שיש לנו בעבודה/בי"ס הוא תרגיל ארצי ועד האזעקה העולה ויורדת הייתי בטוחה שזה תרגיל פנימי...) יכול להיות שאם לא הייתי 'מכורה לאקטואליה' הייתי אומרת לעצמי: "נו, שוין אז לא ידעת שמדובר בתרגיל ארצי". אבל כן הרגשתי עם עצמי לא נוח - ומכאן אני מניחה שאני אכן מכורה לאקטואליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה