יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

שרביט windows 10


 תאום 2 העביר אלי את שרביט "windows 10"
המון תודה על השירבוט ☺

האמת שבנושא שדרוגים בכל מיני אתרים/תוכנות אני לעתים מתוסכלת...



לא פעם השדרוג גורם לי כמשתמש קצה לא להנות מהמוצר - יתכן ובאמת היה חשוב לשדרג - אבל לא פעם המתכנתים עושים דבר שנראה בעיני כמו 'הבה נתחכמה'...

ראיתי את זה למשל באייפון....

כאשר apple שדרגו את האייפון 'המשימות' נראו לי משונות ולא הבנתי איך זה עובד עכשיו - בעבר רשמתי משימה סמנתי את שעת התזכורת של המשימה וזהו פחות או יותר - בשדרוג הלכתי לאיבוד ורק בסוף הבנתי איך זה עובד - אבל זה לקח לי להבין איך זה פועל די הרבה זמן...
וגם במחשב עצמו כל שדרוג גורם לתקופה מסויימת לתסכול - כי צריך פתאום לפעול אחרת מהצורה בה פעלנו קודם - אני לא מבינה מדוע שדרוג אמור לשנות בכלל את צורת העבודה - מדוע לא לעבוד בצורה שכן פעלה טוב קודם.


אני יודעת שאומרים לא פעם שהשדרוג הוא למען הציבור הרחב - שיותר קל לעבוד בצורה הזאת... אבל לרוב אני שמה לב שהשדרוג לא הכי נוח להמון אנשים....
בנושא השדרוג לווינדוס 10 אני עדיין לא חושבת לעשות את זה - כרגע הוינדוס 7 עובד טוב.
כעקרון גיסי הוא זה שדואג לנו לשדרוגים והוא זה שמודע אם יש צורך בהתקנה של הווינדוס החדש...


לא פעם הגרסאות הראשונות גם לא הכי מוצלחות, לכן אני לא רצה לשדרג את הווינדוס עכשיו אלא כשהמערכת תעבוד כמו שצריך וכל הבאגים הראשוניים כבר יטופלו.

בדף על הווינדוס 10 בויקיפדיה, הבנתי שכרגע זה מוצע ללקוחות בחינם, אני אישית לא אוהבת להיות 'שפן ניסיונות' ומעדיפה לחכות ולראות איך המערכת עובדת ואם באמת שווה לשדרג אותה.

בשדרוגים הקודמים של המערכת, החלטנו על השדרוג ברגע שראינו שהמון תוכניות לא עבדו בצורה טובה - כי עדיין עבדנו במערכת ההפעלה הקודמת.
אני מניחה שזאת גם הסיבה שבעצם רובנו משדרגים את הווינדוס.


אגב, קוריוז קטן - הייתי צריכה להכניס במקום העבודה שלי תוכנה לאחד המחשבים החדשים והחזקים - וא התברר שהתוכנה לא יכולה לעבוד במחשב החדיש כי היא היתה בנויה בצורה שהתאימה למחשבים הקצת יותר ישנים (במחשב החדש כמדומני המערכת פעלה עם 64 בייטים <סיביות> והתוכנה לא יכלה לעבוד עם זה כי היא היתה מותאמת לעבוד עם 32 בייטים... - פה הרגשתי שלא תמיד השדרוג טוב למערכת כולה...)

בנוגע לשאלה האם גוגל עצמה גם תוציא מערכת הפעלה (שסה"כ בתחום הדפדפנים הם הפיקו דפדפן הרבה יותר נוח מאשר אינטרנט אקספלורר של מיקרוספוט...)


זאת באמת שאלה לא ברורה...

מי יודע ויתכן שגם גוגל עצמה תוציא מערכת הפעלה ואולי היא אפילו תהיה יותר טובה ממיקרוסופט...

במסגרת השרביט אני מעבירה אותו לעוד בלוגרים

קליספרה

חתולי8

אורית

כתומה

אורי החמודה


בהצלחה


2 תגובות:

  1. אני משדרגת. בנתיים ללא תקלות

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב שהצלחת ללא תקלות.
      אני אישית מעדיפה לחכות.

      מחק