יום חמישי, 25 בפברואר 2010

סיפור מוזר על מצלמה ומוסד ממשלתי




לפני כשבועיים הגעתי למוסד ממשלתי - אני מגיעה לעמדת השמירה, מוסרת את התיק לבדיקה ורואה שהשומר חוקר את התיק לעומק...
אחרי השנייה בה לא הבנתי, מה השומר בודק, נזכרתי שהשארתי בתיק  מצלמה דיגיטלית יחסית ישנה.
הייתי צריכה אותה לאיזה עניין בעבודה והשארתי אותה בתיק (פלא שהתיק היה לי כבד באותו בוקר כשהלכתי לעבודה...)

בעבודה אני מצלמת כמה דברים לטובת איזה פרוייקט - לרוב אני נעזרת במצלמה שיש לי בפלאפון - אך רציתי לנסות לראות אם במצלמה הדיגיטלית הגדולה אני יכולה לקבל אפקט יותר טוב (וחוץ מטיפה חידוד המצלמה שבפלאפון הרבה יותר מוצלחת....)

השומר עשה פרצוף ואמר שאני לא יכולה להכניס את המצלמה..
אז גם שמתי לב לשלט שאוסר הכנסת מצלמות.
ניסתי להסביר לו שהמצלמה הזאת דפוקה ולא שווה (היא גם עובדת על סוללות - ואחרי שהתעללתי בה הסוללות כבר היו כמעט ריקות... כך שלא היה סיכוי שאצליח לצלם ממנה איזה תמונה נוספת.). הסברתי לשומר שהשארתי אותה בטעות אצלי בתיק (וואלה הרגשתי כמו אותם אנשים שנוסעים לחו"ל ולוקחים תיק שהושאר בו בטעות כדור מהמילואים... רק שבמקרה שלי לא חשדתי לשנייה שאני צריכה לבדוק מה יש לי בתיק...) לא עזר לי כלום... השומר פשוט התעקש שאשאיר את המצלמה אצלו ואמר שאני לא צריכה לדאוג לה. (הדאגה היחידה שהיתה לי זה שאני בכלל אשכח אותה שם ואסע הביתה J)

אחרי שהשארתי את המצלמה אצל השומר וגם סימנתי לעצמי הודיעה ביומן שבפלאפון שהמצלמה אצל השומר שמתי לב שבעצם יש לי ביד 'פצצה' - כלומר מצלמה הרבה יותר טובה ואיכותית ממה שהשומר דרש שאשאיר אצלו :-0

פניתי לשומר ואמרתי לו: "אתה יודע שאני מחזיקה ביד מצלמה ששווה פי כמה ממה שביקשת שאשאיר"

השומר ענה: "אני יודע..אבל אלא החוקים..."

תמוה, לא ???

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה